Opis
Iskon.SIP - rješenje je cjelovito telefonsko rješenje za poslovne korisnike zasnovano na najmodernijoj SIP tehnologiji. Usluga omogućuje značajne uštede kombinirajući podatke i glasovni promet kroz isti pristup.
Kome je namijenjeno?
Iskon.SIP - rješenje je namijenjeno tvrtkama koje žele cjelovito telefonsko rješenje po principu"ključ u ruke", bez dodatnih ulaganja.
Što uključuje?
- paket s odabranim brojem govornih ekstenzija (10, 15, 20, 24, 30, 40, 50, 60, 70, 80, 90, 100, 110, 120 i više)
- najam SIP IP PBX centrale, instalaciju i održavanje opreme
- najam potrebnog broja telefonskih uređaja, odabir između više ponuđenih modela prema potrebama
- povoljnije telefoniranje prema svim destinacijama uz sekundu kao obračunsku jedinicu
Prednosti
- cjelovito rješenje za tvrtku u paketu "ključ u ruke": govorni kanali, centrala, telefoni i održavanje
- ušteda - nema potrebe za ulaganjem i održavanjem vlastite centrale
- svaki mjesec značajne uštede na telefonskim pozivima
- rješenje zasnovano na najmodernijoj tehnologiji - SIP protokolu (Session Initiated Protocol)
- uz zadržavanje funkcionalnosti klasičnog PBX sustava usluga omogućava nadogradnja naprednih usluga, npr. fax to mail, pozivni centar, glasovna pošta itd.
- zadržavanje iste kvalitete prijenosa glasa i faksa
- direktno spajanje SIP IP PBX centrale bez dodatnih uređaja i voice gatewaya na lokaciji korisnika, što omogućava značajne uštede
- korištenje prave, a ne virtualne centrale, uz samostalnu kontrolu usluge na vlastitoj lokaciji - za razliku od Centrex rješenja gdje je centrala i telefonija pod kontrolom operatera
- kontrola troškova - detaljan ispis poziva na korisničkim stranicama moj.iskon.hr
Uključene dodatne usluge
- prikaz broja pozivatelja
- prikaz pozvanog broja
- individualni prikaz broja u odlazu
- bezuvjetno preusmjeravanje (CFU)*
- preusmjeravanje u slučaju zauzeća (CFB)*
- preusmjeravanje u slučaju nejavljanja (CFNR)*
- poziv na čekanju (CW)*
- zadržavanje poziva (Call HOLD)*
- konferencijski poziv (najviše 8 učesnika)*
- prolazno biranje (Direct dial-in DDI)**
- nadzor i održavanje
- korisnička podrška 24/7
- SLA - ugovor o razini kvalitete usluge
*Ukoliko korisnikova telefonska centrala podržava uslugu
**Prolazno biranje - mogućnost direktnog pozivanja broja unutar neke tvrtke bez posredovanja operatera kućne centrale. Dodjeljuje se potreban broj DDI brojeva.
Informacije za velike poslovne korisnike