June 06, 2008.
Zagreb, 6. lipnja 2008. – Iskon je predstavio novo poslovno rješenje pod nazivom Iskon.SIP koje korisnicima omogućuje jednostavnije i povoljnije povezivanje kućnih PBX centrala s Iskonovom IP mrežom radi uspostave optimalnog telefonskog sustava unutar tvrtki.
Zagreb, 6. lipnja 2008. – Iskon je predstavio novo poslovno rješenje pod nazivom Iskon.SIP koje korisnicima omogućuje jednostavnije i povoljnije povezivanje kućnih PBX centrala s Iskonovom IP mrežom radi uspostave optimalnog telefonskog sustava unutar tvrtki.
Zahvaljujući SIP protokolu (Session Initiated Protocol) Iskon je razvio dva moguća rješenja za poslovne korisnike. Prvo rješenje osigurava korisniku sve što je potrebno za nesmetano telefoniranje, po sistemu „ključ u ruke“, a uključuje najam, ispostavu i instalaciju nove IP PBX centrale kod korisnika, isporuku željenog broja telefonskih uređaja, održavanje te samostalnu kontrolu usluge od strane korisnika. Naime, za razliku od postojećih rješenja na tržištu tzv. Centrex usluga kod kojih su centrala i telefonija u potpunosti pod kontrolom operatera, SIP rješenje korisnicima omogućuje veću samostalnost i kontrolu putem centrale koja je fizički smještena kod njih.
Uz Iskon.SIP u ponudi su trenutno paketi koji uključuju od 10 do 120 govornih ekstenzija (IP telefona), a prema korisnikovim potrebama mogu se kreirati i paketi s većim brojem ekstenzija. Mjesečna naknada za najmanji paket iznosi 765 kn, a korisnici mogu kupiti ili zatražiti u najam IP telefonske uređaje. Iskon trenutno u ponudi ima četiri modela IP telefona: Atcom 530, Linksys SPA942, Linksys SPA962 te Siemens C475IP. Osim mjesečne naknade za odabrani paket, te kupovinu ili najam telefonskih uređaja, korisnicima će se obračunavati telefonski promet prema trenutno važećem cijeniku za Iskonovu javnu govornu uslugu. Ovim rješenjem Iskon preuzima na sebe troškove ulaganja u nove IP PBX centrale i telefonske uređaje te tako osigurava znatnu uštedu korisnicima kod ulaganja u početnu telekomunikacijsku infrastrukturu.
U slučaju da korisnici već raspolažu s postojećom kućnom centralom koja sadrži SIP sučelje, Iskon će im omogućiti povezivanje postojeće centrale te isporuku određeneog broja govornih kanala ovisno o njihovim potrebama. Korisnici u ovom slučaju preuzimaju održavanje centrale i nabavu vlastitih telefonskih uređaja
»Iskon danas broji preko 10.000 poslovnih korisnika. Svima njima nastojimo osigurati najbolja moguća rješenja, a Iskon.SIP kojeg od danas imamo u svojoj ponudi još je jedna potvrda takvog pristupa. Naime, Iskon.SIP je rješenje koje je istovremeno prilagodljivo, efikasno, cjelovito, cijenovno prihvatljivo, a uz to kvalitetno i sigurno.« , izjavio je na predstavljanju nove usluge Saša Kramar, predsjednik Uprave Iskona.
Iskon.SIP isporučivat će se korisnicima putem Iskonove optičke ili SDSL infrastrukture. Iskon je tako postao prvi i jedini telekom u Hrvatskoj koji nudi govorne usluge koje se temelje na SIP-u.