March 02, 2015.

Nakon osvježenja portfelja, Iskon je predstavio novu kampanju i slogan te naglasio aktualne pogodnosti za korisnike. Ovog je proljeća moguće birati između popularne opcije probnog perioda ili 24-mjesečnog popusta na uslugu.

Try&Buy tj. probni period od tri mjeseca omogućuje uživanje u svim mogućnostima Iskonovih paketa interneta, telefona i televizije bez obaveze. Za trajanja probnog perioda plaćaju se računi, no bez izlazne naknade u slučaju eventualnog raskida ugovora. Popust je dostupan uz pakete koji uključuju nove brzine interneta do 20/5, 30/5 ili 50/10 Mbps, a vrijedi i za postojeće Iskonovce koji žele unaprijediti iskustvo superbrzog surfanja u svojem domu ili uredu.

„Tzv. Try&Buy je omiljena pogodnost korisnicima telekom usluga“, prokomentirao je aktualnu ponudu Iskonov član Uprave za marketing i prodaju Krešimir Madunović. „Korisnik se bez obaveza može uvjeriti u stabilnost usluge i kvalitetu Iskonove podrške, čime si osigurava najbolju vrijednost za uloženi novac.“

Osim što sada uključuju superbrzi internet, Iskonovi TRIO paketi su prvi koji na tržištu sadrže premium filmske te sportske TV sadržaje bez plaćanja dodatne naknade, besplatne minute razgovora prema svim nacionalnim mrežama (uključujući i mobilne) te prema fiksnim brojevima u EU.

Upravo inovacije u ponudi, koje su obilježile 18-godišnji rad Iskona, bile su okosnica pri kreiranju novog slogana tvrtke: Ideje iz bliske budućnosti. „Cilj nam je novim sloganom naglasiti da su Iskonovci uvijek korak ispred, što je evidentno već pri samom pogledu na kvalitetne pakete pročišćene od suvišnih sadržaja.“, zaključuje Madunović referirajući se i na pionirsku ulogu Iskona u lansiranju multiscreenusluge te funkcija društvene televizije na regionalnom tržištu.  

Iz novog slogana je proizišao i Iskon lab, mjesto na kojem Iskonovci neumorno osmišljavaju i ispituju nove komunikacijske mogućnosti. U laboratoriju je rođena i serija reklamnih spotova koji prate aktualnu proljetnu ponudu. Duhovito eksperimentiranje s pojmovima telepatije, telekineze i teleportacije potpisuje agencija Senjor, dok se u ulozi glavnog junaka, ujedno i pokusnog kunića Iskonovih labovaca, nalazi kazališni, filmski i televizijski glumac Luka Petrušić.

Detalji ponude dostupni su na www.iskon.hr, gdje je moguće provjeriti i dostupnost većih brzina interneta na području tzv. narančaste zone dostupnosti Iskona. Pokrivanje kompletne zone bit će završeno do kraja ožujka, nakon čega će Iskon nastaviti sa širenjem na područje 20 novih hrvatskih gradova.