Mogu li privremeno isključiti uslugu? 

Moguće je zatražiti privremeno isključenje usluge kada vam je to potrebno.

Zatražite ga osobnim dolaskom u Iskon (centralu ili regionalni ured), slanjem zahtjeva poštom odnosno e-mailom (prijava@iskon.hr za privatne korisnike ili bizprijava@iskon.hr za poslovne korisnike) ili putem korisničkih stranica moj.iskon.hr.

Ako zahtjev šaljete poštom ili e-mailom, vlasnik linije treba potpisati zahtjev i priložiti fotokopiju osobne iskaznice vlasnika linije.
Privremeno isključenje može započeti najranije od sljedećeg dana, minimalno razdoblje trajanja je mjesec dana, a maksimalno može trajati do 6 mjeseci, unutar razdoblja od 12 mjeseci. 

Ponovna aktivacija usluge se naplaćuje jednokratno 50 kn s PDV-om.
Za detaljne informacije oko podnošenja zahtjeva javite nam se mailom na info@iskon.hr ili nazovite 

Iskon.hr stranica koristi kolačiće

Neki od kolačića (cookies) su nužni za ispravan rad naših stranica, dok drugi poboljšavaju vaše korisničko iskustvo. Preporučujemo prihvaćanje kolačića za analizu, ponovno ciljanje i personalizirani sadržaj na web mjestima od strane trećih pružatelja usluga. Postavke možete sami kontrolirati i prilagođavati, pa i kasnije mijenjati klikom na poveznicu na dnu svake stranice. Politika kolačića

  • Nužni kolačići omogućuju ključne funkcionalnosti na iskon.hr stranicama. Mogu se deaktivirati samo kroz postavke vašeg internetskog preglednika.